torsdag 5. mai 2011

#29-30 Trippel Finale!

Runder av fotoutfordringen med bilder fra utsikten der jeg bor:



Sammenlignet med en av de første postene i bloggen er det tydelig at våren har kommet siden jeg startet denne utfordringen. Og siden jeg har hatt litt dilla på trær hører det med et tre i siste post, irrgrønt og friskt:


Og med det er fotoutfordringen over. Kort oppsummert har jeg lært mye, stresset litt og totalt hatt stor glede av det hele. Gir herved fra meg stafett-pinnen til andre som vil ta utfordingen - det anbefales!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel gjennomført innsats! (Vet ikke om jeg kan si det samme om meg...) Har vært gøy å følge med, og veldig inspirerende for min utfordring :)

    Håper det kan komme noen bilder i ny og ne, selv om det ikke blir hver dag!

    SvarSlett
  2. Savner flere bilder. Hadde akkurat blitt vant til å sjekke for oppdateringer og syntes det tok noen lang tid nå.

    SvarSlett